Latest posts

ZW3D Komutları ve Açıklamaları 14

SHEET METAL

1.jpg
  • Extrude Tab: Açık yada kapalı bir profili uzatarak temek katıyı oluşturur. Eğer hazır başka bir katı daha varsa ikisi birleşecektir.

2.jpg
  • Extrude Flange: Açık bir profil veya kapalı bir profil girin, kalın ile ofset yapacak ve bükümü ekleyecek, ardından flanşa ekstrüde edecektir.

3.jpg
  • Revolve Flange: Açık bir profil veya kapalı bir profil girin, kalın ile ofset yapacak ve bükümü ekleyecek, ardından flanşa dönecektir.

4.jpg
5.jpg
  • Flange: Sac metal flanş özellikleri oluşturmak için bu komut kullanılır.

6.jpg
  • Full Flange: Bir sac metal parçanın çoklu kenarlarına tam yüz flanşları eklemek için bu komutu kullanın.

7.jpg
  • Hem Flange: Sac metal modelin kenarlarına çeşitli kıvrımlı şekiller eklemek için bu komutu kullanın, kalınlık sac metal model ile aynıdır.

8.jpg
  • Flange with Profile: Düzenlenebilir profilden oluşmuş flanş eklemek için düz bir kenar seç.

9.jpg
  • Lofted Flange: Kiriş flanş oluşturmak için bu komut kullanılır. Sac Metal Parçaların Katlanmasını/Açılmasını destekler.

10.jpg
  • Swept Flange: Flanşı süpürmek için kullanılır, Bir profil ve yol seçerek yapabilirsiniz.

11.jpg
  • Fold by Line: Bir çizgi boyunca kıvrımlar oluşturmak için kullanılır.

13.jpg
  • Jog: Düz bir çizgi üzerinde büker. İki büküm oluşturur.

14.jpg
  • Extend flange: Açık bir profil veya kapalı bir profil girin, kalınlık verip büküme ekleyecek, ardından flanşı ekstrüde edecektir.

15.jpg
  • Bend Taper: Bir büküm yüzeyi seçin ve bükümü açılandırın.

16.jpg
  • Normal Cut: Bir profili sac metal üzerine yansıtır ve yansıtma ile kesişen yüzeylere dik olarak keser.

17.jpg
  • Close Corner: Kapalı köşe oluşturmak için, sac metal flanş yüzeylerini uzatır.

18.jpg
  • Dimple: Sac metal parçaya bir veya fazla Erkek Form unsuru ekle. Çukurlar flanşlar dahil herhangi bir düz yüzeye eklenebilirler ve yüzey istikametinde uzatılacaklardır.

19.jpg
  • Louver: Sac metal parçaya bir veya fazla panjur unsuru ekle. Panjurlar flanşlar dahil herhangi bir düz yüzeye eklenebilirler ve yüzey istikametinde uzatılacaklar.

Posted in: ZW3D

Leave a comment