ZW3D Hakkında
ZW3D Komutları ve Açıklamaları 16
FTI
-
Super Unfold: Bu komutu 3D sac levhadaki eksenel bükümleri açmak ve projeksiyon profilleri oluşturmak için kullanın. Bu profillere dayalı olarak yeni bir boşluk oluşturulacaktır.
-
Report: Super Unfold komutu ile boşluğu oluşturduktan sonra, kullanıcılar bu komutu malzeme nitelikleri ve boş nitelikleri içeren bir rapor oluşturmak için kullanabilir.
-
Forming Analysis: Bu komut, şekillendirme işleminden sonra sac kalınlığı sonucunu görüntülemek için farklı renk kullanır.
-
Mark Bend: Sac parçaların bükme yüzeylerin anahtar özelliğidir. Bükme ve açma uygulama açısından herhangi bir bükme yarıçapı ( Tam ve Kısmi Sac Metal Flanşı komutlarıyla oluşturulanlar dışında) işaretlenmeli.
-
Linear Unfold: Bükme açısını açmak veya değiştirmek için bu komutu kullanın. Büküm, silindirik yüz veya değiştirilmiş silindirik yüz ile sınırlıdır.
-
Support Faces: Gelişmiş Açma için destek yüzü oluşturmak için bu komutu kullanın, yüzü yerleştirmek üzere açma formunu tanımlayın.
-
Advances Unfold: "Doğrusal açma" ile açılamayan karmaşık flanşı açmak için bu komutu kullanın ve ilerlemeli açma bükülme açısını değiştiremez.
-
Material Library: Materyal kütüphanesine erişmek için kullanılır.
WELDMENTS
-
Line: İki nokta arasında bir çizgi oluşturmak için kullanılır.
-
Polyline: Belirtilen noktalardan 3B çizgiler (Poliline) oluştur. Çizgiler, noktadan noktaya çizilen tekli objelerden oluşacaktır. Onlar 3D objelerin çizimi veya modifikasyonu desteklemek için diğer tel çerçeve eğrileri gibi kullanabilir.
-
Structural Member: Kullanıcı tanımlı yol boyunca önceden tanımlanmış profilleri ile bir yapısal eleman unsuru oluşturur.
-
Trim: Bu, doğrusal yapı elemanları üzerinde gerçekleştirebileceğiniz köşe işlemleri için bağımsız bir komuttur. Üç farklı köşe işlemini ve iki farklı uzantıyı destekler. Yapı elemanlarının hangi tarafının tutulacağını seçebilirsiniz.
-
Gusset: Iki düzlemsel bitişik yüz arasında bir köşebent ekler.
-
End Cap: Açık yapısal eleman kenar yüzeylerini kullanarak bir bitiş kapağı unsuru oluşturur.
-
Weld Bead: İki şekil arasındaki kaynak yolun, basitleştirilmiş bir temsilini oluşturun.
-
Fillet Weld: Köşe kaynağı oluşturmak için bu komutu kullanın. Dolgu kaynakları, doğrudan kesişen veya doğrudan kesişmeye yakın iki parçanın kesişimleri boyunca kaynaklanan kaynaklardır.
-
Groove Weld: Oluk kaynağı oluşturmak için bu komutu kullanın. Oluk kaynağı, kaynakların kenarları veya bir kaynağın kenarı ile başka bir kaynak (yüzey) arasındaki kaynağı ifade eder.
-
Plug/Slot Weld: Fiş kaynağı veya yuva kaynağı oluşturmak için bu komutu kullanın. Geçme kaynak, bir yapısal numaranın dairesel bir deliğine kaynak yapılan bir kaynaktır, böylece yapısal numara bir diğeriyle birleşir. Yuva kaynağı, bir yapısal numaranın uzun bir deliğine kaynak yapılan bir kaynaktır, böylece yapısal numara bir diğeriyle birleşir.
-
Spot Weld: Fiş nokta kaynağı oluşturmak için bu komutu kullanın. Nokta kaynağı, üst üste binmiş iki iş parçasının temas yüzeyleri arasında bir lehim bağlantısı oluşturmak için silindirik bir elektrot kullanır.
-
Converts Welds (2024): Hafif kaynak, eğri kaynak ve katı kaynağın tek tuşla dönüştürme işlevini gerçekleştirmek için bu komutu kullanın. Kullanıcılar kaynak geometrisi türlerini hızlı bir şekilde dönüştürebilirler.
-
Structural BOM: Tüm kaynak elemanlarının bir tablosunu oluşturmak için bu komutu kullanın.
Leave a comment