ZW3D Hakkında
ZW3D Komutları ve Açıklamaları 17
POINT CLOUD
-
Import STL: STL dosyasını ZW3D içine parça olarak alır.
-
Import OBJ: Faset (çokgen) geometri blokları oluşturmak için bir OBJ dosyasını içe aktarır.
-
From File: ASCII dosyadan noktaları içeri al. Nokta dosyası, mevcut parça sayısını baz alarak içeriye alınır. Nokta dosyasını içeri almadan, parçaları düzenlemek için parça ayar formunu kullanın.
-
Remove Sphere: Noktaları seçmek için, onları kapsayan bir seri değişken küresel hacimler oluşturulur . Seçilen noktaları silme seçeneği mevcuttur. Aksi taktirde seçilen noktalar ayrı bir nokta bloğu olarak kalacaklar.
-
Remove Box: Noktalar, onları kapsayan, boyutlandırılabilir hacimler ile seçilir. Seçilen noktaları silme seçeneği mevcuttur. Aksi taktirde seçilen noktalar ayrı bir nokta bloğu olarak kalır.
-
Remove Polyline: Noktalar, istenilen noktalardan poly-line oluşturarak seçilir. Seçilen noktaları silme seçeneği mevcuttur. Aksi taktirde seçilen noktalar ayrı bir nokta bloğu olarak kalacaklar.
-
Trim: Önce nokta bloğu (B), sonra düzlemi (C) seçin. Bir ok, nokta bloğun hangi tarafı kalacak işaretleyecektir. Ok istikametini, Yön Değiştir işaretleyerek değiştirebilirsiniz.
-
Split: Önce nokta bloğu (B), sonra düzlemi (C) seçin. Herhangi sayıdaki nokta bloğu objeleri, herhangi referans düzlemi, düzlem veya taslaklar kombinasyonu aracılığıyla bölünebilir.
-
Reduce: Nokta bulutundaki toplam nokta sayısını düşür. Noktalar ZW3D tarafından oluşturabilir veya CMM (Koordinat Ölçme Makinesi) verileri olarak içeri alınabilir.
-
Group: Nokta seti veya nokta blokları yeni bir nokta bloğu olarak gruplayın. Seçenek olarak eski nokta setleri ve blokları silinebilir.
-
Explode: Bu komutu, bir veya daha fazla nokta bloğu, bağımsız noktalara patlatmak için kullanın. Noktaları, Noktaları Blok içine Grupla komutuyla tekrar gruplayabilirsiniz.
-
Tesellate: 3D nokta verileri içten-bağlantılı ve dolayısıyla ayarlanabilen kontrol noktalar ve kenarlara dönüştür. Bağlanan kenarlar üçgenler serileri oluşturur. Dişarıdan rasgele data girişi yapmak için bu bir yapısal yoludur.
-
Fill Hole: Bir kenarı seçin, seçilen kenara bitişik olan tüm delikleri otomatik olarak dolduracaktır.
-
Add Triangle: Yeni üçgen eklemek için üç köşe seçiniz.
-
Delete Face: Blok'tan yüzey(ler) silmek için kullanılır.
-
Flip Triangle: Çevirme işlemi için mesh üzerinde bir üçgen seçin.
-
Flip Edge: Bloktaki kenarları ters-düz yapmak için seçiniz.
-
Split Edge: Ağa üzerindeki egiryi bölmek için eğri seçiniz.
-
Divide Mesh: Üçgenleştirilmiş ağıyi bölmek için üçgen(ler) seçiniz.
Leave a comment