Latest posts

ZW3D Komutları ve Açıklamaları 17

POINT CLOUD

1.jpg
  • Import STL: STL dosyasını ZW3D içine parça olarak alır.

2.jpg
  • Import OBJ: Faset (çokgen) geometri blokları oluşturmak için bir OBJ dosyasını içe aktarır.

3.jpg
  • From File: ASCII dosyadan noktaları içeri al. Nokta dosyası, mevcut parça sayısını baz alarak içeriye alınır. Nokta dosyasını içeri almadan, parçaları düzenlemek için parça ayar formunu kullanın.

4.jpg
  • Remove Sphere: Noktaları seçmek için, onları kapsayan bir seri değişken küresel hacimler oluşturulur . Seçilen noktaları silme seçeneği mevcuttur. Aksi taktirde seçilen noktalar ayrı bir nokta bloğu olarak kalacaklar.

5.jpg
  • Remove Box: Noktalar, onları kapsayan, boyutlandırılabilir hacimler ile seçilir. Seçilen noktaları silme seçeneği mevcuttur. Aksi taktirde seçilen noktalar ayrı bir nokta bloğu olarak kalır.

6.jpg
  • Remove Polyline: Noktalar, istenilen noktalardan poly-line oluşturarak seçilir. Seçilen noktaları silme seçeneği mevcuttur. Aksi taktirde seçilen noktalar ayrı bir nokta bloğu olarak kalacaklar.

7.jpg
8.jpg
  • Trim: Önce nokta bloğu (B), sonra düzlemi (C) seçin. Bir ok, nokta bloğun hangi tarafı kalacak işaretleyecektir. Ok istikametini, Yön Değiştir işaretleyerek değiştirebilirsiniz.

9.jpg
  • Split: Önce nokta bloğu (B), sonra düzlemi (C) seçin. Herhangi sayıdaki nokta bloğu objeleri, herhangi referans düzlemi, düzlem veya taslaklar kombinasyonu aracılığıyla bölünebilir.

10.jpg
11.jpg
  • Reduce: Nokta bulutundaki toplam nokta sayısını düşür. Noktalar ZW3D tarafından oluşturabilir veya CMM (Koordinat Ölçme Makinesi) verileri olarak içeri alınabilir.

12.jpg
  • Group: Nokta seti veya nokta blokları yeni bir nokta bloğu olarak gruplayın. Seçenek olarak eski nokta setleri ve blokları silinebilir.

13.jpg
  • Explode: Bu komutu, bir veya daha fazla nokta bloğu, bağımsız noktalara patlatmak için kullanın. Noktaları, Noktaları Blok içine Grupla komutuyla tekrar gruplayabilirsiniz.

14.jpg
  • Tesellate: 3D nokta verileri içten-bağlantılı ve dolayısıyla ayarlanabilen kontrol noktalar ve kenarlara dönüştür. Bağlanan kenarlar üçgenler serileri oluşturur. Dişarıdan rasgele data girişi yapmak için bu bir yapısal yoludur.

15.jpg
  • Fill Hole: Bir kenarı seçin, seçilen kenara bitişik olan tüm delikleri otomatik olarak dolduracaktır.

16.jpg
  • Add Triangle: Yeni üçgen eklemek için üç köşe seçiniz.

17.jpg
  • Delete Face: Blok'tan yüzey(ler) silmek için kullanılır.

18.jpg
  • Flip Triangle: Çevirme işlemi için mesh üzerinde bir üçgen seçin.

19.jpg
  • Flip Edge: Bloktaki kenarları ters-düz yapmak için seçiniz.

20.jpg
  • Split Edge: Ağa üzerindeki egiryi bölmek için eğri seçiniz.

21.jpg
  • Divide Mesh: Üçgenleştirilmiş ağıyi bölmek için üçgen(ler) seçiniz.

Posted in: ZW3D

Leave a comment