Son Gönderiler

Arşivlenmiş Gönderiler

ZW3D Komutları ve Açıklamaları 21

TOOLS

1.jpg
  • Equation Manager: Bu yöneticiden bir denklem veya denklem seti oluşturmak için kullanın (yalnızca parça düzeyinde). Her denklemi oluşturduğunuzda, kaydırılabilir denklem listesine eklenir. Bir denklem seti, herhangi bir sayıda bireysel ifadeden oluşur. Uygulamak için Ekle'yi seçerek denklem setinin sonuçlarını etkin dosyada test edebilirsiniz.

2.jpg
  • Sub-Part: Etkin dosyaya yeni bir parça oluşturmak ve onu bir bileşen olarak etkin parçaya örneklemek için kullanın, ancak bileşen Montaj Yöneticisi'nde veya etkin dosyanın kök nesne listesinde görüntülenmez.

3.jpg
  • Config Table: Bölme yapılandırmalarının hepsini düzenleyin.

4.jpg
  • Auto Drafting: Otomatik çizim komutu, parçaların/şekillerin/montajların 2D çizimlerini toplu halde oluşturabilir, görünümü otomatik olarak boyutlandırabilir, BOM ve delik tablosu oluşturabilir.

5.jpg
  • Pick Set: "Seçim Seti" işlevi, eğrilerin, kenarların, bölme çizgilerinin, düzlemlerin, şekillerin, noktaların, veri düzlemlerinin, veri eksenlerinin, veri koordinatlarının ve mevcut seçim setlerinin seçimini destekler.

6.jpg
  • Library Publisher: ZW3D Kütüphane Yayıncıları, ZW3D Tekrar Kütüphanesi'ne benzer ve her ikisi de aynı dosya biçimini paylaşır ve örnek parça oluşturmak için kullanılabilir. Tekrar Kütüphanesi, standart parçaların önceden tanımlanmış kütüphaneleridir. Kütüphane Yayıncılarını kullanarak kendi parça ve montaj ailenizi oluşturabilirsiniz.

7.jpg
  • Material Library: Varlık Tarayıcısında bir varlık hakkında malzeme kütüphanesinin görüntülenmesi. Bu komut ayrıca, vurgulanan bir varlık üzerinde sağ tıklayarak nesne düzenleyicisinden otomatik olarak çağrılabilir ve açılır menüden Sorgula seçeneği seçilebilir.

8.jpg
  • UDF Wizard: Bu Kullanıcı Tanımlı Özellik Sihirbazı'nı kullanarak ortak bir model yapıının birkaç özelliğini bir UDF özelliğine dönüştürüp, daha sonra kullanıcılar bu UDF özelliğini farklı modellerde yeniden kullanabilir ve her özelliği yeniden yapmadan aynı yapıyı oluşturabilirler.

9.jpg
  • Insert UDF: Bu komutu, bir kullanıcı tanımlı özelliği mevcut parça dosyasına yerleştirmek için kullanın.

10.jpg
  • Spur Gear: Mekanik dişlilerin önemli bir türü olarak, spur dişlisi en yaygın dişli türüdür. Kullanıcılar silindirik dişliler oluşturmak için bu komutu kullanabilirler.

11.jpg
  • Bevel: Bevel dişlisi, iki kesik şaft arasında hareketi ileten konik dişlidir. Mekanik iletimin önemli bir türüdür. Birçok mekanik imalat ürününde ve birçok güç aktarma cihazında yaygın olarak kullanılmaktadır. Bevel dişlileri oluşturmak için bu komutu kullanın.

12.jpg
  • Worm: Worm ve worm wheel yapısı iki çapraz şaft arasında hareket ve güç transferi için yaygın olarak kullanılır. Worm, worm wheel ve ortadaki worm, worm wheel ve rack'a, worm ve screw şekline eşdeğerdir. Worm ve worm dişlileri oluşturmak için bu komutu kullanın.

13.jpg
  • Properties: Etkin parçaya atanan öznitelikleri tanımlamak için bu formu kullanın. Standart öznitelikler, kullanıcı tanımlı öznitelikler ve fiziksel öznitelikleri destekleyen aktif parçalar için özellikleri tanımlamak için bu iletişim kutusunu kullanın. Excel'de İçe Aktar/Dışa Aktar/Düzenleme için Lütfen Denklem Yöneticisine başvurun.

14.jpg
  • Material: Bir parçanın içindeki bireysel şekillere, kütlesel özellikler hesaplamaları gibi diğer işlevler tarafından nasıl görüleceğini yöneten malzeme öznitelikleri atanabilir. Böyle yapmak, Parça Öznitelikleri Formu tarafından tanımlanan varsayılan malzeme özniteliklerini geçersiz kılar.

15.jpg
  • Sheet Metal: Varsayılan özellikleri levha metal parçaları için ayarlamak için Levha Metal Öznitelikleri Formunu kullanın.

Kategori: ZW3D

Leave a comment